Ko imasi Komisija? 2020 m. lapkričio mėn. priimtoje naujojoje vartotojų darbotvarkėje pateikta 2020–2025 m. ES vartotojų politikos vizija. Daugiausia dėmesio skiriama penkioms toliau nurodytoms pagrindinėms prioritetinėms sritims. Žalioji pertvarka; skaitmeninė transformacija; veiksmingas vartotojų teisių užtikrinimas; specifiniai tam tikrų vartotojų grupių poreikiai ir tarptautinis bendradarbiavimas Darbotvarkėje taip pat nagrinėjama, kaip padidinti vartotojų apsaugą ir atsparumą per COVID-19 pandemiją ir po jos. Dėl šios pandemijos kilo didelių problemų, turinčių įtakos kasdieniam vartotojų gyvenimui. Plačiau apie naująją vartotojų darbotvarkę Tikslai Užtikrinti, kad vartotojams ES rinkoje būtų prieinami tvarūs produktai ir kad vartotojai būtų geriau informuoti, kad galėtų priimti informacija pagrįstus sprendimus; skatinti remontuoti gaminius ir rinktis tvaresnius žiedinės ekonomikos gaminius; kovoti su internetine prekybos praktika, kai nepaisoma vartotojų teisės rinktis remiantis informacija, piktnaudžiaujama vartotojų elgsenos tendencijomis arba iškreipiami vartotojų sprendimų priėmimo procesai (pavyzdžiui, neskaidriais modeliais ir paslėpta reklama); pritaikyti dabartines taisykles prie vykstančio skaitmeninimo ir susietųjų produktų gausėjimo; padėti valstybėms narėms laiku įgyvendinti vartotojų teisės aktus ir užtikrinti jų vykdymą, be kita ko, pasitelkiant Bendradarbiavimo vartotojų apsaugos srityje tinklą; padėti nacionalinėms valdžios institucijoms kovoti su neteisėta komercine praktika internete ir nustatyti nesaugius produktus; apsaugoti tam tikras vartotojų grupes, pavyzdžiui, vaikus, vyresnio amžiaus žmones ar neįgaliuosius, nuo situacijų, kuriose jos yra pažeidžiamos; 2021 m. kartu su Kinija parengti veiksmų planą, kuriuo bus siekiama padidinti internetu parduodamų produktų saugą; teikti reglamentavimo, techninę ir gebėjimų stiprinimo paramą regionams, su kuriais ES palaiko partnerystės ryšius, įskaitant Afriką. Pagrindinės iniciatyvosSkubių pranešimų apie pavojingus ne maisto produktus sistemaEuropos vartotojų centrų tinklasVartotojų skundų nagrinėjimasNacionalinės vartotojų organizacijosEnergiją taupantys produktai ir ženklinimasES ekologinis ženklas Susijusi informacijaTeisėPolitikaFinansavimas ir dotacijosKonkursai ir sutartysKonsultacijos TemosJustice and fundamental rights PadaliniaiJustice and Consumers