Applies ToWindows 8.1 Enterprise Windows 8.1 Windows 8.1 Pro Windows Server 2012 R2 Datacenter Windows Server 2012 R2 Essentials Windows Server 2012 R2 Foundation Windows Server 2012 R2 Standard Windows 7 Enterprise Windows 7 Professional Windows 7 Ultimate Windows Server 2008 R2 Datacenter Windows Server 2008 R2 Enterprise Windows Server 2008 R2 Foundation Windows Server 2008 R2 Standard

Příznaky

Jde o takovouto situaci:

  • Máte počítač se systémem Windows 8.1, Windows Server 2012 R2, Windows 7 nebo Windows Server 2008 R2.

  • Síťový adaptér v tomto počítači je nakonfigurován na použití více adres protokolu IPv4.

  • Adresy IPv4 jsou umístěny v různých podsítích IP.

  • Můžete změnit konfiguraci IP a potom restartujte počítač.

V tomto scénáři může být neplatný masky podsítě.

Řešení

Chcete-li vyřešit tento problém pro Windows 8.1 a Windows Server 2012 R2, nainstalujte aktualizaci 2919355.Chcete-li vyřešit tento problém pro Windows 7 a Windows Server 2008 R2, nainstalujte opravu hotfix popsanou v tomto článku.

Informace o aktualizaci pro Windows 8.1 a Windows Server 2012 R2

Další informace o možnostech získání aktualizace 2919355, získáte v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:

2919355 Windows RT 8.1, Windows 8.1 a Windows Server 2012 R2 aktualizace duben 2014

Informace o opravě hotfix pro systém Windows 7 a Windows Server 2008 R2

Podporovaná oprava hotfix je k dispozici z Microsoft Support. Tato oprava hotfix je však určena pouze problému popsanému v tomto článku. Tuto opravu hotfix instalujte pouze do systémů, ve kterých dochází k potížím popsaným v tomto článku. Tato oprava hotfix může být dále testována. Proto pokud nejste vážně ohrožen tímto problémem, doporučujeme počkat na další aktualizaci softwaru, která obsahuje tuto opravu hotfix.Pokud je oprava hotfix k dispozici ke stažení, je v horní části tohoto článku znalostní báze Knowledge Base oddíl "Oprava Hotfix je dostupná ke stažení" . Pokud tato sekce není uvedena, obraťte se na Zákaznický servis a podporu společnosti Microsoft k získaní opravy hotfix.Poznámka: Pokud nastanou další problémy nebo bude nutné další řešení potíží, bude možná třeba vytvořit další samostatný požadavek na služby. Běžná cena za technickou podporu se vztahuje k dodatečným otázkám podpory a k problémům, které se netýkají této konkrétní opravy hotfix. Úplný seznam telefonních čísel Zákaznického servisu a podpory společnosti Microsoft naleznete na následujícím webu podpory společnosti Microsoft, kde také můžete vytvořit samostatný požadavek na služby:

http://support.microsoft.com/contactus/?ws=supportPoznámka: Ve formuláři „Oprava hotfix je dostupná ke stažení“ se zobrazují jazyky, pro které je oprava hotfix k dispozici. Pokud váš jazyk není zobrazen, to je protože oprava hotfix není k dispozici pro daný jazyk.

Předpoklady

Chcete-li nainstalovat tuto opravu hotfix, musí mít Service Pack 1 pro systém Windows 7 nebo Windows Server 2008 R2 nainstalována.

Požadavek na restartování

Po instalaci této opravy hotfix nemusíte restartovat počítač.

Informace o nahrazení opravy hotfix

Tato oprava hotfix nenahrazuje žádnou dříve vydanou opravu hotfix.

Angličtina (Spojené státy) verze této opravy hotfix nainstaluje soubory, jejichž atributy, které jsou uvedeny v následujících tabulkách. Kalendářní data a časy jednotlivých souborů jsou uvedeny v koordinovaném světovém čase (UTC). Kalendářní data a časy těchto souborů v místním počítači jsou zobrazeny dle vašeho místního času a také podle aktuálního letního času (DST). Navíc data a časy se mohou změnit při provádění některých operací se soubory.

Informace o souboru a poznámky systému Windows 7 a Windows Server 2008 R2Důležité: Opravy hotfix pro systém Windows 7 a Windows Server 2008 R2 opravy hotfix jsou součástí stejných balíčků. Opravy hotfix na stránce žádost o opravu Hotfix jsou však uvedeny pod oběma operačními systémy. Chcete-li požádat o balíček oprav hotfix, který se vztahuje k jednomu nebo oboum operačním systémům, vyberte opravu hotfix, která je uvedena na stránce v části "Windows 7/Windows Server 2008 R2". Vždy naleznete v části "Platí pro" v článcích určit skutečný operační systém, který se vztahuje na každou opravu hotfix.

  • Soubory týkající se konkrétního produktu, SR_Level (RTM, SPn) a služby (LDR, GDR) lze identifikovat porovnáním čísel verzí souborů podle následující tabulky.

    Verze

    Výrobek

    SR_Level

    Složka služby

    6.1.760 1. 22 xxx

    Windows 7 a Windows Server 2008 R2

    SP1

    LDR

  • Větve GDR obsahují pouze opravy, které byly veřejně vydány k adrese rozšířených velmi důležité problémů. Větve LDR obsahují kromě veřejně vydaných oprav i opravy hotfix.

  • Soubory MANIFEST (.manifest) a soubory MUM (.mum) instalované pro každé prostředí jsou uvedeny samostatně v části "Další informace o souborech pro systémy Windows 7 a Windows Server 2008 R2". MUM a MANIFEST soubory a soubory katalogu (CAT) přidružené zabezpečení, jsou velice důležité k udržení stavu aktualizované součásti. Soubory katalogu zabezpečení, pro něž nejsou uvedeny atributy, jsou podepsané digitálním podpisem společnosti Microsoft.

Pro všechny podporované verze x86 systému Windows 7

Název souboru

Verze souboru

Velikost souboru

Datum

Čas

Platforma

Tcpipreg.sys

6.1.7601.22578

35,840

22-Jan-2014

01:25

x86

Pro všechny podporované verze x64 systému Windows 7 a Windows Server 2008 R2

Název souboru

Verze souboru

Velikost souboru

Datum

Čas

Platforma

Tcpipreg.sys

6.1.7601.22578

45,568

22-Jan-2014

01:47

x64

Pro všechny podporované verze IA-64 systému Windows Server 2008 R2

Název souboru

Verze souboru

Velikost souboru

Datum

Čas

Platforma

Tcpipreg.sys

6.1.7601.22578

91,136

22-Jan-2014

01:16

IA-64

Další informace o souborech

Další informace o souborech pro systém Windows 7 a Windows Server 2008 R2

Další soubory pro všechny podporované verze x86 systému Windows 7

Název souboru

X86_375747bf2ebdec20aebc99c2a611aaed_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22578_none_557a7d2c40092ee8.manifest

Verze souboru

Není k dispozici

Velikost souboru

717

Datum (čas UTC)

22-Jan-2014

Čas (UTC)

07:30

Platforma

Není k dispozici

Název souboru

X86_microsoft-windows-l..istry-support-tcpip_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22578_none_887145af7cf9dcdd.manifest

Verze souboru

Není k dispozici

Velikost souboru

7,032

Datum (čas UTC)

22-Jan-2014

Čas (UTC)

03:59

Platforma

Není k dispozici

Další soubory pro všechny podporované verze systému Windows 7 a Windows Server 2008 R2 x64

Název souboru

Amd64_1d4841569d620fb77227bc12b0cf4079_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22578_none_10bac8b1104a6cb4.manifest

Verze souboru

Není k dispozici

Velikost souboru

721

Datum (čas UTC)

22-Jan-2014

Čas (UTC)

07:30

Platforma

Není k dispozici

Název souboru

Amd64_microsoft-windows-l..istry-support-tcpip_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22578_none_e48fe13335574e13.manifest

Verze souboru

Není k dispozici

Velikost souboru

7,034

Datum (čas UTC)

22-Jan-2014

Čas (UTC)

03:10

Platforma

Není k dispozici

Další soubory pro všechny podporované verze IA-64 systému Windows Server 2008 R2

Název souboru

Ia64_5146917b1a288dcb27d6dba6069e4638_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22578_none_74f71512cada7843.manifest

Verze souboru

Není k dispozici

Velikost souboru

719

Datum (čas UTC)

22-Jan-2014

Čas (UTC)

07:30

Platforma

Není k dispozici

Název souboru

Ia64_microsoft-windows-l..istry-support-tcpip_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22578_none_8872e9a57cf7e5d9.manifest

Verze souboru

Není k dispozici

Velikost souboru

7,033

Datum (čas UTC)

22-Jan-2014

Čas (UTC)

02:35

Platforma

Není k dispozici

Stav

Společnost Microsoft potvrdila, že se jedná o problém v produktech společnosti Microsoft, které jsou uvedeny v části "Platí pro".

Odkazy

Další informace o terminologii , kterou společnost Microsoft používá k popisu aktualizací softwaru.

Potřebujete další pomoc?

Chcete další možnosti?

Prozkoumejte výhody předplatného, projděte si školicí kurzy, zjistěte, jak zabezpečit své zařízení a mnohem více.

Komunity vám pomohou klást otázky a odpovídat na ně, poskytovat zpětnou vazbu a vyslechnout odborníky s bohatými znalostmi.