Applies ToSurface

A Surface bekapcsolásakor a következő üzenet jelenik meg:

Nem található rendszerindító operációs rendszer. A probléma megoldásához ellenőrizze a rendszerindítási konfigurációt. 

A hibaüzenet, ami akkor jelenik meg, ha a Surface nem talál indítható operációs rendszert.

Régebbi eszközökön a Surface bekapcsol, és a jobb felső sarokban egy X jellel ellátott meghajtóikont jelenít meg. 

Surface UEFI rendszerindítási hiba képernyője

Amikor bekapcsolja a Surface-t, az UEFI (Unified Extensible Firmware Interface) rendszerindítást vált ki. Ha ezt látja, próbálkozzon az alábbi lépésekkel egy lehetséges megoldásért.

1. megoldás: A konfiguráció ellenőrzése

Ellenőrizze az eszköz konfigurációját:

  1. Ha megjelenik, kattintson az OK gombra a párbeszédpanel bezárásához.

  2. A bal oldali menüben válassza a Rendszerindítási konfiguráció lehetőséget.

  3. Győződjön meg arról, hogy érvényes rendszerindító eszköz van kiválasztva. Alapértelmezés szerint minden beállítást ki kell választani, beleértve a Windows Rendszertöltés-kezelőt, a Belső tárolót, az USB-tárolót és a PXE-hálózatot.

Ha a Windows nem indul el, lépjen a 2. megoldáshoz.

2. megoldás: Újraindítás kényszerítése

Tartsa nyomva a bekapcsológombot, amíg a Surface újra nem indul, és meg nem jelenik a Windows-emblémás képernyő (ez körülbelül 20 másodpercet vesz igénybe), majd engedje fel a bekapcsológombot. További információért lásd: Leállítás kényszerítése és a Surface újraindítása

Ha a Windows nem indul el, lépjen a 3. megoldáshoz.

3. megoldás: Állítsa vissza alaphelyzetbe a Surface-t egy helyreállító USB-meghajtóval.

Az alábbiak szerint állíthatja alaphelyzetbe a Surface-t EGY USB helyreállítási meghajtóval:

  1. Helyezzen be egy helyreállítási USB-meghajtót a Surface USB-portjába.

  2. Nyomja meg és tartsa lenyomva a hangerőcsökkentés gombot, és közben nyomja meg és engedje el a főkapcsoló gombot.

  3. Amikor megjelenik a Surface embléma, engedje el a hangerőcsökkentés gombot. További információ: USB helyreállító meghajtó létrehozása és használata a Surface-hez.

Ha a Windows nem indul el, lépjen a 4. megoldáshoz.

4. megoldás: Szolgáltatás kérése

Van még egy utolsó lépés, amit elvégezhet. Ha ezek a lépések nem oldják meg a problémát, a szervizelési és támogatási lehetőségek segíthetnek Önnek.

Egy teherautó ikonját jelenít meg.

Küldés a Microsoftnak Ha elő szeretné készíteni az eszközt szállításra a Microsoftnak, kinyomtathat egy fuvarlevélcímkét, ellenőrizheti a Microsoft jótállását, és szervizrendeléseket hozhat létre.

Még kisebb gomb.

Személyes támogatás keresése Egyes országokban a Microsoft mostantól személyes szolgáltatási központokat is kínál. A lehetőségek között lehet a professzionális hardvervizsgálat, a hibaelhárítás és a rendszer helyreállítása.

Egy csavarkulcs ikont jelenít meg.

Önjavítás Ha rendelkezik műszaki tapasztalattal és a megfelelő szerszámokkal, a Microsoft számos cserealkatrészt és szerviz útmutatót kínál, amelyek lehetővé teszik a javítások önálló elvégzését.

Megjegyzés: Ha a Surface egy üzleti eszköz (amely egy szervezet tulajdonában van), tekintse meg a Surface üzleti és oktatási szolgáltatási lehetőségeit ismertető cikket. Egyes országokban vagy termékek esetében az elérhetőség korlátozott lehet.

További információt a Surface szervizelése vagy javítása című útmutatóban olvashat.

További segítségre van szüksége?

További lehetőségeket szeretne?

Fedezze fel az előfizetés előnyeit, böngésszen az oktatóanyagok között, ismerje meg, hogyan teheti biztonságossá eszközét, és így tovább.