Applies ToSwiftKey

Czasy przekazywania sobie linków do witryn internetowych, numerów telefonów i adresów to już przeszłość. Teraz możesz używać funkcji Schowek w chmurze firmy Microsoft SwiftKey do synchronizowania skopiowanego tekstu między klawiaturą SwiftKey Keyboard w systemach Android i Windows. 

Schowek w chmurze jest obecnie dostępny tylko dla klawiatury Microsoft SwiftKey Keyboard w systemie Android. Wymaga to również komputera z systemem Windows 10. 

  1. Jak włączyć Schowek w chmurze

  2. Jak włączyć ostatni skopiowany element dostępny na innych urządzeniach

  3. Rozwiązywanie problemów i często zadawane pytania

1. Jak włączyć Schowek w chmurze 

Na urządzeniu SwiftKey z systemem Android

  • 1. Otwórz aplikację Microsoft SwiftKey.

  • 2. Naciśnij pozycję Rich input > Schowek.

  • 3. Naciśnij przełącznik Synchronizuj historię schowka z chmurą.

Zostanie wyświetlony monit o zalogowanie się do konta Microsoft (lub o utworzenie konta, jeśli jeszcze go nie masz). 

 

Na komputerze z systemem Windows 10 

  • 1. Przejdź do pozycji Ustawienia > System > Schowek.

  • 2. Naciśnij przełącznik "Historia schowka" w pozycji włączone.

  • 3. Naciśnij przełącznik "Synchronizuj między urządzeniami" w pozycji włączone.

Zostanie wyświetlony monit o zalogowanie się do konta Microsoft (lub o utworzenie konta, jeśli jeszcze go nie masz). 

2. Jak włączyć ostatni skopiowany element dostępny na innych urządzeniach 

Schowek w chmurze zachowuje tylko ostatni skopiowany klip. Klip będzie dostępny przez godzinę. 

Domyślnie ostatni skopiowany klip w chmurze będzie wyświetlany na pasku podpowiadania jako opcja szybkiego wklejania. Aby wyłączyć tę funkcję, otwórz aplikację Microsoft SwiftKey i naciśnij pozycję Zaawansowane dane wejściowe > Schowek > Pokaż ostatni skopiowany klip jako opcję szybkiego wklejania na pasku podpowiadania. 

Gdy ta opcja jest wyłączona, ostatni skopiowany klip z innego urządzenia będzie widoczny tylko w historii schowka. 

 

Jeśli wolisz wstrzymać synchronizację klipów: naciśnij ikonę "Schowek" na pasku narzędzi, a następnie przełącz opcję "Synchronizowanie włączone" na "WYŁĄCZONE".

3. Rozwiązywanie problemów i często zadawane pytania 

  • Schowek w chmurze może być używany tylko z kontem Microsoft (Outlook.com lub Hotmail.com). Nie będzie można używać służbowego konta e-mail Microsoft, konta Google ani innych adresów e-mail.

  • Wymagany jest komputer z aktualizacją z Windows 10 października 2018 r. (lub nowszą). Komputery Mac i Linux nie są obsługiwane.

  • Schowek w chmurze jest dostępny tylko dla klawiatury Microsoft SwiftKey Keyboard w systemie Android. Obecnie nie można synchronizować klipów z systemem iOS.

  • Dane wycinka są bezpiecznie przesyłane za pomocą standardowego szyfrowania branżowego, a firma Microsoft nie przechowuje ich na stałe ani nie przetwarza na naszych serwerach.Przeczytaj: Pytania dotyczące prywatności i Twoje dane.Dowiedz się więcej o zasadach firmy Microsoft dotyczących danych.

  • Schowek można również synchronizować między urządzeniami z systemem Android. 

           Wymaganie najnowszej wersji aplikacji SwiftKey            Wymaganie zalogowania się do tego samego konta Microsoft

Obecnie nie obsługujemy tej funkcji w aplikacji Microsoft SwiftKey dla systemu iOS.

Potrzebujesz dalszej pomocy?

Chcesz uzyskać więcej opcji?

Poznaj korzyści z subskrypcji, przeglądaj kursy szkoleniowe, dowiedz się, jak zabezpieczyć urządzenie i nie tylko.

Społeczności pomagają zadawać i odpowiadać na pytania, przekazywać opinie i słuchać ekspertów z bogatą wiedzą.