Applies ToTeams Microsoft Teams

Dobro došli u Smene, planiranje zaposlenih i aplikaciju za praćenje vremena koja je uključena uz Microsoft Teams. Uz Usluge Shifts i Teams vi i vaš tim imate jedno mesto za planiranje, komunikaciju i saradnju koje je potrebno da biste obavili posao, sa bilo kog mesta i na bilo kom uređaju.

Bez obzira na to da li ste vi menadžer u prvom planu koji želi da popuni otvorene smene ili radi na prvom planu koji želi da prikaže ili zatraži promene rasporeda, mi smo pokriveni.

Pregledač ne podržava video. Instalirajte Microsoft Silverlight, Adobe Flash Player ili Internet Explorer 9.

U ovom članku

Kako da preuzmem aplikaciju "Smene"?

Kako da pristupim funkcijama Smene? 

Kako da počnem da koristim funkciju "Smene"?

Šta mogu da radim u smenama?

Kako da preuzmem aplikaciju "Smene"?

Aplikacija Shifts je uključena u Teams. Ako imate Teams, imate smene!

Smene možete da koristite u usluzi Teams za računare, veb i mobilne uređaje.

  • Smene na radnoj površini i vebu optimizovane su za kreiranje rasporeda i upravljanje. Menadžeri imaju mnogo prostora za planiranje predstojećeg dana, sedmice ili meseca i odgovaranje na promenljivih potreba kako se one budu javljale.

  • Smene na mobilnom uređaju su za radnike. Članovi tima mogu da vide predstojeće smene pomoću brzog dodira, postavljanja dostupnosti i da po potrebi upućuju zahteve za smenom i vremenskim ograničenjima.

Kako da pristupim funkcijama Smene?

  • Na stonom računaru i vebu: Na traci aplikacija sa leve strane usluge Teams izaberite stavku Smene. Ako je ne vidite tamo, izaberite stavku Prikaži još aplikacija Ikona "Više opcija u usluzi Microsoft Teams" i pronađite Shifts na listi aplikacija. 

  • Na mobilnom uređaju: U usluzi Teams dodirnite stavku Smene na traci aplikacija. Ako je ne vidite tamo, prevucite prstom nagore sa trake aplikacija.  

Kačenje aplikacije Shifts za brzi pristup 

Ako imate licencu za Microsoft 365 F3 ili F1, funkcije Shifts se automatski zakače za Teams radi lakšeg pristupa. U suprotnom, da biste ga zakačili:

  • Na stonom računaru i vebu: Na traci aplikacija sa leve strane usluge Teams izaberite stavku Prikaži još aplikacija Ikona "Više opcija u usluzi Microsoft Teams" , kliknite desnim tasterom miša na stavku Smene i odaberite stavku Zakači.

  • Na mobilnom uređaju: Brzo prevucite nagore na traci aplikacije, dodirnite stavku Uredi, a zatim prevucite stavku Smene iz više aplikacija u gornji odeljak.

Kako da počnem da koristim funkciju "Smene"? 

Menadžeri programa Frontline 

Da biste počeli sa radom, evo pregleda kako da napravite i objavite raspored tima po prvi put. 

  1. Kreirajte plan tima. Napravite raspored, dodajte grupe rasporeda i dodajte članove tima u svaku grupu. 

  2. Konfigurišite postavke rasporeda za tim. Definišite opcije rasporeda i mogućnosti promene koje želite da učinite dostupnim timu. 

  3. Dodajte smene u raspored. Dodelite smene članovima tima i po potrebi dodajte otvorene smene u grupe. 

  4. Objavi (deli) raspored. Kada se deli, članovi tima mogu da vide sopstvene smene i smene tima u rasporedu.

Savet: Excel radnu svesku možete da koristite da biste uvezli raspored u smene. Excel uvoz može da pomogne podesite se brže od ručnog popunjavanja rasporeda, naročito ako upravljate velikim timom.Da biste saznali više, pogledajte članak Uvoz rasporeda iz programa Excel u smene

Radnici na unosu podataka

Kada menadžer napravi raspored tima i objavi ga, možete da vidite sve svoje smene i smene tima u rasporedu.

U okviru funkcije Smene, u zavisnosti od postavki omogućenih za tim, možete da radite stvari kao što su časovi za uvlačenje i odsuta iz smena, zahtevanje vremena za rad, zamena ili ponuda smene kolegi u timu i zahtevanje da radite u otvorenoj smeni.

Šta mogu da radim u smenama? 

Evo pregleda šta menadžeri i članovi tima mogu da rade u smenama na računaru, vebu i mobilnim uređajima.

Menadžeri za direktnu komunikaciju sa klijentom (vlasnici timova)

Mogućnost¹

Računar

Veb

Mobilni uređaj

Kreirajte raspored i delite ga sa timom.

Uvezite raspored iz programa Excel u funkciju „Smene“.

Kopirajte raspored.

Dodajte, ažurirajte i izbrišite grupe rasporeda da biste organizovali članove tima na osnovu zajedničkih karakteristika unutar tima. Na primer, sektor ili tip posla.

Dodajte, ažurirajte i izbrišite smene.

Dodajte, ažurirajte i izbrišite otvorene smene za radnike u sopstvenom timu koje mogu da zatraže.

Dodajte, ažurirajte i izbrišite otvorene smene koje će radnici zahtevati u drugim timovima (lokacijama).

Upravljajte postavkama rasporeda za tim.

Upravljajte zahtevima za odsustvom i zahtevima za smenu radnika (odobrite ih i odbijte).

Izvezite i prikažite izveštaje o tabelama sa radnim vremenom.

Izvezite raspored u Excel.

Opoziv smena po rasporedu.

Odštampajte raspored.

¹Ova tabela rezimira mogućnosti kada koristite funkciju „Smene“ kao samostalnu aplikaciju. Ako vaša organizacija koristi smene sa sistemom za upravljanje radnom snagom (WFM) za sinhronizaciju podataka rasporeda preko konektora, možete da prikažete rasporede i upravljate njima u svom WFM sistemu u okviru funkcije Smene. Saznajte više o mogućnostima koje su dostupne menadžerima prilikom korišćenja funkcije Shifts sa WFM sistemom .

​​​​​​​ Zaposleni za direktnu komunikaciju sa klijentom (članovi tima)

Mogućnost¹

Računar

Veb

Mobilni uređaj

Prikažite sopstvene smene.

Prikažite raspored tima.

Prikažite otvorene smene koje su dostupne u grupama rasporeda.

Zahtev za preuzimanje otvorenih smena na vašoj lokaciji.

Zahtev za preuzimanje otvorenih smena na drugim lokacijama.

Zatražite odsustvo.

Zamenite smenu sa kolegom iz istog tima.

Ponudite smenu kolegi u istom timu.

Prijavite se i odjavite iz smena i pauza.

Uredite unose tabela sa radnim vremenom za vreme prijave i odjave i pauze.

Podesite dostupnost.

Podesite podsetnike za smenu.

¹Ova tabela rezimira mogućnosti kada koristite funkciju Shifts kao samostalnu aplikaciju. Ako vaša organizacija koristi smene sa sistemom za upravljanje radnom snagom (WFM) za sinhronizaciju podataka rasporeda preko konektora, možete da prikažete rasporede i upravljate njima u svom WFM sistemu u okviru funkcije Smene. Saznajte više o mogućnostima koje su dostupne članovima tima kada koriste funkciju Smene sa WFM sistemom .

Za IT administratore

Smene za organizaciju na prvom planu

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.